آن طرف تر از زمین...

شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۴۰ ب.ظ

سلام

سلام نام زیبای خداست...

کل ارض کربلا یعنی خدا همه جا هست...

بعد از کلی بالا و پایین کردن های دنیوی و اخروی و اصرار دوستان و البته خواست خودم بالاخره من هم به گروه وبلاگ نویسان پیوستم.                  

شاید بهتر باشد به بعضی از دوستان تبریک بگویم! این وبلاگ برای آن ها حکم آزادی و رهایی را دارد چون دیگر مجبور نیستند برای افکار و نظریات زاده ی ذهن من وقت بگذارند،بشنوند و تحمل کنند:-)

از این حرفها که بگذریم دو سالی می شود که قصد راه انداختن یک وبلاگ را دارم و تا به حال فکر میکردم که ضروری نیست ولی راستش را بخواهید تراوشات ذهنیم زیادی دارد لبریز می شود و نیاز به خالی شدن دارد!و البته علاقه مندم که دغدغه هایم اجتماعی تر شده و نظر دیگران را هم درباره ی آنها بدانم و شاید هم بازگو کردن این دغدغه ها برای بعضی از دوستان مفید باشد.ان شاءالله.

من اینجا از مسائل و گره های ذهنیم می نویسم که معمولا پرداختن به بایدها،هست ها و آموخته ها است.



نوشته شده توسط . کلایی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آن طرف تر از زمین...

"ما اهل ولایت هستیم و همه چیزمان در گرو همین اهلیت است."

پیوندها

سلام

شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۴۰ ب.ظ

سلام نام زیبای خداست...

کل ارض کربلا یعنی خدا همه جا هست...

بعد از کلی بالا و پایین کردن های دنیوی و اخروی و اصرار دوستان و البته خواست خودم بالاخره من هم به گروه وبلاگ نویسان پیوستم.                  

شاید بهتر باشد به بعضی از دوستان تبریک بگویم! این وبلاگ برای آن ها حکم آزادی و رهایی را دارد چون دیگر مجبور نیستند برای افکار و نظریات زاده ی ذهن من وقت بگذارند،بشنوند و تحمل کنند:-)

از این حرفها که بگذریم دو سالی می شود که قصد راه انداختن یک وبلاگ را دارم و تا به حال فکر میکردم که ضروری نیست ولی راستش را بخواهید تراوشات ذهنیم زیادی دارد لبریز می شود و نیاز به خالی شدن دارد!و البته علاقه مندم که دغدغه هایم اجتماعی تر شده و نظر دیگران را هم درباره ی آنها بدانم و شاید هم بازگو کردن این دغدغه ها برای بعضی از دوستان مفید باشد.ان شاءالله.

من اینجا از مسائل و گره های ذهنیم می نویسم که معمولا پرداختن به بایدها،هست ها و آموخته ها است.

۹۰/۱۱/۲۲
. کلایی

نظرات  (۷)

۲۵ بهمن ۹۰ ، ۱۸:۴۷ شوفر تریلی
سلام خیلی خوش اومدین به جمع وبلاگ نویسان

منتظر حرفهای ذهن شما هستیم
لینک شدی ولی یه جای بی نام و نشون .. نپرس کجا :)

من اتفاقا شنیدن رو بیشتر از خوندن دوست دارم اینجور موقه ها .. همین که باشی حضورت ، و حس و حالت خودش کلی انرژی میده ..

مرسی از استارت ِ این وب ..

با آرزوی ِ موفقیت ؛
شاد باشی و در پناه ِ حق ..
۲۶ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۱۱ ثریا بازیار
مــــعاشـــــران، گـــــره از زلــــف یار باز کــنید
شبی خوش است، بدین قصه اش دراز کنید
حضور خلـــوت انس است و دوسـتان جمعند
و ان یــــکاد بخـــــــــوانید و در فـــــراز کـــــنید
میان عاشــــق و معشوق، راز بسـیار اسـت
چــــــــو یار ناز نمـــــاید ، شـــــما نیاز کـــنید
سلام گلم به جمع وبلاگ نویسان خوش اومدی
امیدوارم موفق باشی
وقت داشتی به منم سر بزن
۲۷ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۳۱ دختر شلوغ پلوغ
سلام.خوبی؟
خیلی خوش امدی
بهت تبریک میگم امیدوارم وبلاگ موفقی داشته باشی
در ضمن لینکت کردم
بای
سلام علیکم.

شهادت نصیبتون. به قولسید شهدای اهل قلم شهادت لباس تک سایزه... ان شاءالله هممون اندازه ش شیم....

شما لینک میشوید.

یا زهرا

التماس دعا
سلام خانم کجایی؟چرا بروز نیستی؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.