آن طرف تر از زمین...

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۲ ق.ظ

ما چقدربی معرفتیم که خدا را یادمان می رود...!

علی (ع) گفت:الهی و ربی من لی غیرک...

 در وادی خوشی ها به سر می بردم که عزیزی تلنگری زد و گفت :"فاعل این ها همه خداست! "

دیروز در دانشگاه خیلی خوش گذشت..علتش خداست...

امروز صبح چه زیبا خورشید طلوع کرد... حاکمش خداست...

در خیابان کودکی را دیدم معصوم و زیبا...خالقش خداست...

مادرم را خیلی دوست دارم...صاحبش خداست...

زندگی ام زیباست...فاعلش خداست...

خدایم مرا تحویل می گیرد زیرا که " ارحم الراحمین" است ولی من فقط نماز می خوانم بی حضور و قنوت دارم بی اثر.... و من چقدر بی معرفتم...

شلمچه می روم می بینم ...یادم می رود....

طلائیه می روم می شنوم...بازهم یادم می رود...

فکه می روم می بویم...یادم می رود...

انقدر یادمان رفته است که یادگار سالهای عشق و جنون از بی معرفتی ما چنین می نویسد:

" باور کنید یک دنیا درد دارد خفه ام می کند."

دوکوهه می روم می مانم...باز هم یادم می رود...

ساعتها قطعه 44 می نشینم و حاج صادق گوش می دهم ...ولی بازهم یادم می رود...من چقدر نامردم که این ها یادم می رود....

برای اینکه باخدا باشیم باید یاد بگیریم که همیشه سردار باشیم!!!!مثل حاج همت که در دانشگاه سردار علم، درجنگ سردار میدان و در خانه سردار دل بود...و ما نه سرباز علمیم،نه سرباز جنگ ونه سرباز دل... چه رسد به...

انگار زندانی نسیان زمین شده ایم و به قول استاد قزوه یادمان رفته است که خدا زمین را از سلول های ما بیرون می آورد...

نکند غرق لذاتی شویم که او داده و فراموش کنیم او را....

خواستم حالا که خدا نعمتهایش را از ما دریغ نمی کند، حالا که رفاقت او با معرفت ترین رفاقت هاست...ما هم کمی برای خدایمان معرفت خرج کنیم وکمی او را بیاد آوریم!!!!

شاید همین فردا تلفن عمرمان زنگ بخورد:

-الو شما!

-فرشته مرگم،چند سالی است که آنجا را می گیرم چقدر اشغال است؟؟

اگر با یاد خدا باشیم هیچ گاه ازاینکه تلفن زندگی مان بوق آزاد بزند نمی هراسیم....

 

پی نوشت اول:یه بنده خدایی گفت چرا همیشه "اینطوری" می نویسی!!!

گفتم این همه دارند "اونطوری" می نویسند حالا یکی هم "اینطوری" بنویسد...مگر اشکالی دارد؟؟؟

پی نوشت دوم:مترو بودم، وقت اذان ظهر، خدا صدایمان زد ولی در نمازخانه دونفر بیشتر نبودند!! بقیه رفته بودند دنبال صداهای دیگر!! یاد شهید صیاد افتادم که هلیکوپتر را برای نماز اول وقت فرود اورد...وحالا بعضی ها از نماز خواندن خجالت می کشند!!!!!!

پی نوشت سوم: از دوستانی که بابت به روز نشدن در ایام میلاد خانم فاطمه الزهرا(س) نظر گذاشتند طلب عفو می کنم و امیدوارم حضرت زهرا(س) نیز این شرمندگی را بپذیرند...انشاالله...ولی باور کنید درگیر مسئله مهمی بودم و قصدم کوتاهی نبود...

"خدایا! با خدا بودن را به ما بیاموز"

"دعا کنید برای ما"



نوشته شده توسط . کلایی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آن طرف تر از زمین...

"ما اهل ولایت هستیم و همه چیزمان در گرو همین اهلیت است."

پیوندها

ما چقدربی معرفتیم که خدا را یادمان می رود...!

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۲ ق.ظ

علی (ع) گفت:الهی و ربی من لی غیرک...

 در وادی خوشی ها به سر می بردم که عزیزی تلنگری زد و گفت :"فاعل این ها همه خداست! "

دیروز در دانشگاه خیلی خوش گذشت..علتش خداست...

امروز صبح چه زیبا خورشید طلوع کرد... حاکمش خداست...

در خیابان کودکی را دیدم معصوم و زیبا...خالقش خداست...

مادرم را خیلی دوست دارم...صاحبش خداست...

زندگی ام زیباست...فاعلش خداست...

خدایم مرا تحویل می گیرد زیرا که " ارحم الراحمین" است ولی من فقط نماز می خوانم بی حضور و قنوت دارم بی اثر.... و من چقدر بی معرفتم...

شلمچه می روم می بینم ...یادم می رود....

طلائیه می روم می شنوم...بازهم یادم می رود...

فکه می روم می بویم...یادم می رود...

انقدر یادمان رفته است که یادگار سالهای عشق و جنون از بی معرفتی ما چنین می نویسد:

" باور کنید یک دنیا درد دارد خفه ام می کند."

دوکوهه می روم می مانم...باز هم یادم می رود...

ساعتها قطعه 44 می نشینم و حاج صادق گوش می دهم ...ولی بازهم یادم می رود...من چقدر نامردم که این ها یادم می رود....

برای اینکه باخدا باشیم باید یاد بگیریم که همیشه سردار باشیم!!!!مثل حاج همت که در دانشگاه سردار علم، درجنگ سردار میدان و در خانه سردار دل بود...و ما نه سرباز علمیم،نه سرباز جنگ ونه سرباز دل... چه رسد به...

انگار زندانی نسیان زمین شده ایم و به قول استاد قزوه یادمان رفته است که خدا زمین را از سلول های ما بیرون می آورد...

نکند غرق لذاتی شویم که او داده و فراموش کنیم او را....

خواستم حالا که خدا نعمتهایش را از ما دریغ نمی کند، حالا که رفاقت او با معرفت ترین رفاقت هاست...ما هم کمی برای خدایمان معرفت خرج کنیم وکمی او را بیاد آوریم!!!!

شاید همین فردا تلفن عمرمان زنگ بخورد:

-الو شما!

-فرشته مرگم،چند سالی است که آنجا را می گیرم چقدر اشغال است؟؟

اگر با یاد خدا باشیم هیچ گاه ازاینکه تلفن زندگی مان بوق آزاد بزند نمی هراسیم....

 

پی نوشت اول:یه بنده خدایی گفت چرا همیشه "اینطوری" می نویسی!!!

گفتم این همه دارند "اونطوری" می نویسند حالا یکی هم "اینطوری" بنویسد...مگر اشکالی دارد؟؟؟

پی نوشت دوم:مترو بودم، وقت اذان ظهر، خدا صدایمان زد ولی در نمازخانه دونفر بیشتر نبودند!! بقیه رفته بودند دنبال صداهای دیگر!! یاد شهید صیاد افتادم که هلیکوپتر را برای نماز اول وقت فرود اورد...وحالا بعضی ها از نماز خواندن خجالت می کشند!!!!!!

پی نوشت سوم: از دوستانی که بابت به روز نشدن در ایام میلاد خانم فاطمه الزهرا(س) نظر گذاشتند طلب عفو می کنم و امیدوارم حضرت زهرا(س) نیز این شرمندگی را بپذیرند...انشاالله...ولی باور کنید درگیر مسئله مهمی بودم و قصدم کوتاهی نبود...

"خدایا! با خدا بودن را به ما بیاموز"

"دعا کنید برای ما"

۹۱/۰۲/۲۸
. کلایی

نظرات  (۹۱)

سلام بزرگوار
خیلی زیبا نوشته اید.
امام محمد باقر(ع)می فرماید:

کَأَنَّ المُؤمِنینَ هُمُ الفُقَهاءُ أهلُ فِکرَةٍ وَعِبرَةٍ، لَم یُصِمَّهُم عَن ذِکرِ اللّه ما سَمِعوا بِآذانِهِم وَلَم یُعمِهِم عَن ذِکرِ اللّه ما رَأو امِنَ الزّینَةِ؛

گویا مؤمنان همان فقیهان (فرزانگان دین فهم) و اهل اندیشیدن وپند گرفتن هستند. شنیده هاى دنیوى، گوش آنها را از (شنیدن) یاد خدا کر نمى کند و زرق و برق دنیا چشم آنان را از یاد خدا کور نمى گرداند.

بحارالأنوار، ج73، ص36، ح17

یاعلی
سلام.جمله ی" باور کنید یک دنیا درد دارد خفه ام می کند."موی بر اندامم راست کرد.زیبا و خواندنی...علی یارتون...
سلام
ممنون
یاعلی
سلام
این روزها خیلی ها را دارد خیلی چیزها خفه می کند...
بعضی را هم درد...
خدایا! با خودت بودن را به ما بیاموز.
الهی آمین
باسلام ممنون
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۰:۵۳ یه ادم شیک و سفید!
خودمون رو فراموش کردیم نه خدا رو. . .
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۱:۴۴ او خواهد آمد...
زیبا نگاشتید
التماس دعا و در پناه اهل بیت باشید
سلام خواهر خوبم
بازم مثل همیشه عالی بود و دلنشین
واقعا من چقدر بی معرفت شدمهرچی هم که بیشتر از عمرمون میگذره بی معرفت تر میشیم، انگار وارونگی واقعا داره مد میشه!!
ممنونم که هستید
ایشالا همیشه خدا پشت و پناهتون باشه
راستی پ.ن دوم حرف ته ته دل منم بود
یا حق آبجی
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۲:۰۴ عشق یعنی ی پلاک
دلم به وسعت دنیا گرفته آقا جان

از این زمانه از اینجا گرفته آقا جان

سیاه شد همه دنیا ز غیبتت مولا

جهان ز تیرکی ابرها گرفته آقا جان

بیا بگیر حق آن هلال ماهی که

زغربتش همه دلها گرفته آقا جان

در این سرای پر از ظلم کجاست ماوایت؟

دلم برای همانجا گرفته آقا جان

ز بس بدی فزون گشت و خون به دلها شد

درون سینه نفس ها گرفته آقا جان

به ذره ذره ی اشکم به آن خدای قسم

دلم به وسعت دنیا گرفته آقا جان
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۵۲ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
سپاسگزارم.
وبلاگ پر محتوایی داریی امیدوارم موفق باشید.
فرمانده عملیات
آجرکم الله
از صبر خدا درمورد بندگانش گاهی حیرت میکنم
امان از غفلت
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۳۰ شهدا شرمنده ایم
الهی به امید تو
همیشه فکر میکنیم چون گرفتاریم به خدا نمیرسیم،غافل از آنکه چون به خدا نرسیده ایم گرفتاریم .... !! (جمله ای تکراری بود ولی دوسش دارم)
پست هایمان هم شبیه هم بود فقط شما زیباتر نوشتی
ایشالله...(این ایشالله برای دعایی که برام کردی بود.شما هم همینطور)
یا علی
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۲۸ امام را دعا کنید
ای ول...فقط خدا رو عشقه...



بعدشم خون خدا رو عشقه....

بعدشم بر و بچه شهدایی رو عشقه....
سلام من که عاشق این طوری نوشتن ها هستم.خدا قوت

بنویس نام مرا برکف دستت ای دوست
که بهنگام قنوتت نبری از یادم
متناتون خیلی قشنکه اجرت با خدا
دلتون تنکه...افسوس...
جرا؟؟؟؟
پاسخ:
اللهم الرزقنا کربلا
سلام

نمی گویم همین طور بمان ، این طور خوب است ، اما انشاء الله هر روزت بهتر از روز

قبل باشی ، از دیدن وب شما خوشحال شدم.

موفق باشید.
سلام گاهی خیلی دلم برای خداتنگ میشود ولی تا زمانی که با خدا از دل تنگی هایم نگویم وبغض گلویم باز نمیشود بیشتر که حواسم به خودم و کارهیم نیست اینگونه میشوم ولی باید بگویم :خدایا به دستان بریده ابالفضل دوستت دارم خیلی نیست ولی دوستت دارم.
سلام...
چی بگم؟
کتابیش این میشه:
احسنت بر شما.خیلی زیبا بود
ترجمه ی تحت اللفظی (ش) این میشه:
که ایول گل کاشتید.احسنتکم الله!!

واقعا زیبا بود. به شکلی قلم زدید که به راحت یه سری مطالب دینی و فرهنگی رو به خواننده القاء میکنید.

یه سری به سایت دوئل بزنید:
http://www.duelfa.com/1391/02/27/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%B1/

متن روی طرح رو بخونید

یا علی
۲۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۲:۴۹ امام را دعا کنید
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بیا..
گفتم شاید راه دور باشه ماشین فرستادم...
۲۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۰۲ عشق یعنی ی پلاک
برای آمدنت انتظار کافی نیست / دعا و اشک و دلی بی قرار کافی نیست، تمامی هر چه شراب است غیر چشمانت / برای مستی چشمی خمار کافی نیست

اللهم عجل لولیک الفرج

آپمممممممممم
دلم برای خودم تنگ می شود ...آری
همیشه بی خبر از حال خویشتن بودم..چه تو قع که یاد خدا هم...

دم شما گرم خواهر...از اثرات ازدواجه این یاد خدا ها!
پ.ن اول...دمت گرم منم این طوری حال می کنم.همین طوری باش.
پ.ن دوم...منم خیلی دلم میگیره وقتی نماز خونه های خالی رو میبینم و کاش می شد فهمید چه می کنه این نماز..
پ.ن سوم...می بخشیم چون دلیلت کاملا موجه موجه بوده عزیز
خوب می نویسی
اما کاش سیاه ننویسی
پاسخ:
یاعلی.
۲۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۳:۲۰ او خواهد آمد...
به عشق حضرت هادی علیه‌السلام به روزیم...
التماس دعا
سلام ...

پست اختصاصی:
پیش فروش استثنایی دیش ماهواره
پیش فروش استثنایی دیش ماهواره
پیش فروش استثنایی دیش ماهواره

به روزم ...
کلیک رنجه بفرمایید ....
سلام
خیلی قشنگ بود
موفق باشید
یاعلی التماس دعا

۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۳۴ میــــــــــم.شین
سلام.
عالی بود. و لازم.
اثرات خداوند رو می بینیم و در حالی که خودش در عمق چشمانمان حضور دارد و چه بد لحظاتی است لحظاتی که نمی بینیمش. در حالی که واقعا هرچه هست اوست. واین مطلب رو باید در تمام بلندگوها و رسانه های جهان فریاد بزنیم. آنجا که اعلامیه جهانی حقوق بشر نوشته میشود و اما اعلامیه جهانی حقوق خداوند نه. آنجا که بشر دوستی ارزش می شود در حالی که خداوند خالق و مالک و... از رسانه های دنیا سانسور می گردد.
"ما تصمیم داریم پرچم "لا اله الا الله " را بر قلل رفیع کرامت وبزرگواری به اهتزاز درآوریم "
عجب جمله بلندی فرمود امام رحمه الله علیه.
"ما مظلومین همیشه تاریخ،محرومان و پابرهنگانیم،ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم،دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم"
حرفهای درستی زدید که لازم است چنین مطالبی به اشتراک گذاشته شود.
یا حق
سلام عزیز جان!
در جریان شاهین نجفی هستی دیگه....؟؟؟
جای پینوشت خالی نبود برا امام..؟؟
پاسخ:
لعنت خدا بر او باد ...
۰۱ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۱۵ سیدعلی اسلامی
تندیس پرواز

باعشق،از باورخاک،تا آسمان سرکشیدند

آن یاوران دلاور-بی‌بال و پر-پرکشیدند

رفتندتا انتها سبز مانند تندیس پرواز

مردان‌سرخی‌که‌برخاک،نقش کبوتر کشیدند

هرکوه سنگر گرفتند،هر دره‌ در برگرفتند

هرجا که شب بود آری،بی‌باک خنجر کشیدند

آن دشنه‌هامی‌وزیدند،آن‌دشنه‌هایی که‌هربار

بر شانه‌های صبورم،نعش برادر کشیدند

آه ای دل من،دل من! بر خیز و شیون رها کن!

شمشیرهای شکسته،از داغ تو سرکشیدند

هر جا که خون بود گشتیم،ناباورانه گذشتیم

دیدم جا مانده‌ایم آه!دریادلان پر کشیدند



باتشکر مطالب زیبایتان، التماس دعا و به روزم
به نام حضرت دوست؛که دلم در هوای اوست
سلام.خدا قوت
به روزم...
منتظر قدومتان...//
سلام
هدیه بارفیق به شما برای ماه یگانه شدن با خدا
در ماه رجب بروید خودتان را ورق بزنید. "آیت الله حسن زاده"
...
این بار هدیه به دل پاک نوجوان های شهرم:
لطفا! زیر هرم سفید بهارستان جوگیر نشویم!
سلام با غزلی به روزم
۰۴ خرداد ۹۱ ، ۱۵:۵۰ سیدعلی اسلامی
آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد

شاید دعای مادرت زهرا بگیرد

آقا بیا تا با ظهور چشمهایت

این چشم‌های ما کمی تقوا بگیرد

آقا بیا تا این شکسته کشتی ما

آرام راه ساحل دریا بگیرد

آقا بیا تا کی دو چشم انتظارم

شب‌های جمعه تا سحر احیا بگیرد

پایین بیا، خورشید پشت ابر غیبت

تا قبل از آن که کار ما بالا بگیرد

آقا خلاصه یک نفر باید بیاید

تا انتقام سیلی زهرا بگیرد



باتشکر از شما بزرگوار بخاطر مطالب ارزشی و وبلاگ زیبایتان

شهادت حضرت امام هادی(ع) را تسلیت عرض میکنم

التماس دعا و به روزم
سلام ....
ممنون از لطفتون .....
میشه بگید وبلاگ نشانه چه چیزش خیلی زیبا بود ؟؟؟؟؟ اگه منظورتون قالبشه احتمالا قالب رو دوباره بزارم ولی مطالب همون مطالب وب نشانست
او چراغ فروزان هدایت بود و یاور و راهنمای همیشه امت؛ کتاب دانایی و پارسایی و زهد را به هم درآمیخته بود و از مدینه تا سامرا، نور و روشنایی ریخته بود

شهادت امام هادی علیه السلام تسلیت باد
التماس دعا
پاسخ:
یا هادی
۰۶ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۹ جلال توکلی
سلام
با پست «و اما... جدایی اصغر از ایران» به روزم. تشریف بیاورید.
سلام
نوشته هاتون دلتون تعیین میکنه امیدوارم دلتون هم خدا هدایت کنه!!!
دوست دارم اخرین هفته ی 4ساله دانشگام ملاقاتتون کنم.
اگر دوست داشتید هماهنگ کنیم
دعا بفرمایید.
پاسخ:
شما هم دعا بفرمایید...
۰۷ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۰۶ بچه های کانون فرهنگی امام خمینی (ره) فلا
سلام,
طبق معمول زیبا و دلنشین می نویسید.
در مراسم اعتکاف ما بچه های مسجد رو فراموش نکنید.
اگه فرصت کردید یه سر به وبلاگ دخیل بزنید. نظر یادتون نره
و من الله توفیق...
سلام ....
ما با محتوای فساد و فحشا مخالف نیستیم، اسمش بد در رفته ، فکر کنم اگه اسمش رو عوض کنیم همه چیز درست بشه......!

به روزم ....
منتظر حضور ....
سلام ...

به روز هستم ....

شما هم دعوتید ...

منتظر حضور....

کلیک رنجه رفرمایید ...
سلام دست مریزاد خیلی جالب بود
وقتی تو این شلوغیه دم زدن از همه چیز که انسان ها فقط وقت درد داشتن سراغ خدا و ائمه ع میافتند خوشم اومد بی بهونه یاد کردی رفیق همیشگیمونو که ته مرامه خدای مهربون که با تمام کوتاهی های ما عاشقانه نگاهمون می کنه و لطفش به ما دائمه و اینکه گفتی این همه اونجوری خوب حالا ما هم اینجوری منم موافقم
یاد جمله امام علی ع افتادم که می گفت اگر شما هم همانقدر که انها بر باطل خود محکم اعتقاد دارند بر حق بودن خود ایمان داشتید من بی یار نمی ماندم که حاضرم ...
بگذریم قشنگ بود از دل بود و بر دل هم می نشست موفق باشید
سلام بزرگوار
عید کوثر دوم حضرت جواد الائمه(ع) و باب الحوائج حضرت علی اصغر(ع) بر شما مبارک.
لاهوت 24 منتظر نگاه ارزشمند شماست.
یاعلی
ما را این گمان نبود هرگز که بی او بمانیم ...
.
.
.

به روزم ...
کلیک رنجه بفرمایید...
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خسته نباشید
بروزم با [ناگفته هایی از کمپین توهین به امام نقی(علیه السلام) تا شاهین نجفی خواننده ی(( نقی)) ]
کلام
۱۳ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۲۸ یا مهدی ادرکنی
سلام جدیدالمتاهل یه کمم ما رو تحویل بگیر بسیار زیبا نوشتی .
تلنگرهای محکمی زدی خدا قوت
راستی به روزم با"یه گمنام همیشه دلتنگ"
پاسخ:
ما کی باشیم که شما رو تحویل بگیریم...
۱۵ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۰۳ سیدعلی اسلامی
علی نجوای عرش کبریایی
علی مولود بیت ا...اعلی
علی آیینه ای از حق زمعنی
علی قربانی محراب خونین
علی میزان حق،مثقال توزین
علی مولای درویشان بی کس
علی روحی زانفاس مقدس
علی ذکر و دعای هرملائک
علی ره توشه عرفان سالک
علی وصف کمالات پیمبر
علی را دخت احمد گشته همسر
علی همراه خود دارد سه گوهر
علی دارد حسن همراه کوثر
علی دارد حسینی نور عینی
علی سلطان وچون او کس نبینی
علی غمخوار و دمساز یتیمان
علی مرحم به دل های پریشان
علی شافی به غوغای قیامت
علی مبعوث حق، نور ولایت
علی قرآن ناطق خصم هر خس
علی تفسیر قرآن و سخن بس


میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع) و روز پدر مبارک باد

التماس دعا و به روزم
۱۵ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۱۹ محجبه ها فرشته اند
سلام علیکم

میلاد مرد مردان مولا علی علیه السلام بر شما مبارک باد

با مطلب جدیدی به روزم و منتظر حضور گرم شما
۱۵ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۵۵ سیدعلی اسلامی
من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه برمی خیزند
من اگر بنشینم
تو اگر بنشینی
چه کسی برخیزد ؟
چه کسی با دشمن بستیزد ؟
چه کسی
پنجه در پنجه هر دشمن دون
آویزد
دشت ها نام تو را می گویند
کوه ها شعر مرا می خوانند
کوه باید شد و ماند
رود باید شد و رفت
دشت باید شد و خواند
در من این جلوه ی اندوه ز چیست ؟
در تو این قصه ی پرهیز که چه ؟
در من این شعله ی عصیان نیاز
در تو دمسردی پاییز که چه ؟
حرف را باید زد
درد را باید گفت
من چه می گویم ، آه
با تو کنون چه فراموشی ها
با من کنون چه نشست ها ، خاموشی است
تو مپندار که خاموشی من
هست برهان فراموشی من
من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه برمی خیزند
و چه خواهد شد آن

شعر از حمید مصدق

التماس دعا و به روزم
سلام...
منتظر پست جدید شما هستیم ...
یا علی ...
پاسخ:
یا علی....
نکند غرق لذاتی شویم که او داده و فراموش کنیم او را....

تبریک به خودم که چنین قلم زیبایی رو پیدا کردم
به فرات اشک هم سری بزنید
حق نگهدارتان
پاسخ:
یاعلی.
سلام
تو دعوت نشدی!!!
پاسخ:
ما هم جا ماندیم....
۱۷ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۵۳ علی اسماعیل نیا
صبر را معنا و مفهومی به نام زینب است / احترام عشق هم از احترام زینب است

داوری بنگر که در بیدادگاه شهر شام / با حسین همدست گشتن اتهام زینب است

مشت را کرده گره با هیبت و احساس گفت / این حسین فرمانده عالم، امام زینب است

گرچه بین بانوان زهرا مقام اول است / بعد زهرا رتبه ی برتر مقام زینب است . . .
سلام ....

طاعات و عباداتتان مورد قبول حق ...

به روز هستم ...

کلیک رنجه بفرمایید ...
سپاس
به نام حضرت دوست که دلم در هوای اوست
چقدر بی معرفتیم....
۱۹ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۵۱ قطعه اصحاب شهدا
با خاطرات دیار عاشقی منتظرتم
سلام
گفتند:
ماجرای یک جانباز اعصاب و روان و خوش رکابش!!!
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۴۱ رنگ خدایی ....
سلام .....
به روزم ....
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۵۹ طلبه بازیگوش
اگه برات طلبگی یعنی امل بودن و متحجر بودن
مساوی با مفت خوری
معادل یه معادله دو مجهوله
یعنی فرشته
سرباز امام زمان
مبلغ دین
نخونی بهتره
آخه من هیچ کدوم نیستم
من یه طلبه بازیگوشم
اگه حوصله شنیدن حرفهای یه بازیگوش (اونم از نوع طلبه) رو نداری بهتره ادامه ندی
همین و بس
خدافظ
________________________________________
دوست دشتی من و با اسم وبلاگم لینک کن
پاسخ:
!!!!!!!!!!!
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۵۶ یا مهدی ادرکنی
همه چیز از غفلت شروع میِِِشه امان از این غفلت...
راستی به روزم با "هیسسس..."
سلام
من واقعا عذر خواهی می کنم که اون طور که لینکم کردید عمل نکردم
پاسخ:
در هر حال زیر سایه اهل بیت (ع) باشید...
سلام
شما هنوز هم نمی خواهید مطلب جدیدی بنویسید؟
پاسخ:
شرمنده-به همین زودی ها به روز میشوم...
۲۳ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۰۲ خادم الشهدا
سلام دوست بزرگوار خدا قوت
مطلب بسیار زیبایی بود
انشاالله خدا را در هیچ لحظه ی زندگیمان فراموش نکنیم
موفق باشید
التماس دعا
۲۳ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۲۴ رنگ خدایی ....
سلام ....

به روز هستم ....

شما هم دعوتید ....

یا علی ...
سلام
من دزد سیب نبودم...
من از برای مصلحت، در حبس دنیا آمد
من از کجا؟ حبس از کجا؟ مال که را دزدیده ام؟
امام کاظم ‏علیه السلام: أبلِغ خَیراً و قُل خَیراً ولا تَکُن أمُّعَةً؛

خیر برسان و سخن نیک بگو و سست رأى و فرمان‏برِ هر کس مباش.

سلام به روزم سری بزنید
یا حق
۲۶ خرداد ۹۱ ، ۰۴:۱۲ سیدعلی اسلامی
اگر مقصد پرواز است، قفس
ویران بهتر.
پرستویی که مقصد را کوچ می یابد
از ویرانی لانه اش نمی هراسد ......

«مردمان، مسافر کاروان مرگند،
اما خود نمی دانند. مرگ، کاروان دار
سفر زندگی است. کجاوه ثابت می نماید!
دل شهرنشینان، پرستویی در قفس است،
پرستو را با گرما عهدی است که هر بهار
تازه می شود. وطن پرستو بهار است و
اگر بهار، مهاجر است از پرستو مخواه که بماند.
اما وطن مألوف پرستوی دل، فراسوی
گرما و سرما و شمال و جنوب در ماوراست.
اهل هجرت که کاروانیانند و کشتی نشستگان،
خوب می دانند این خمودی که شهرنشینان
را گرفته از چیست!» (شهید سید مرتضی آوینی)

باتشکر از لطفتون، بسیار زیبا بود لذت بردم التماس دعا و به روزم
سلام .
جالب و تاثیر گذار بود . ماجور باشید.
سلام
شما که هنوز چیزی ننوشته اید؟
پنچری ست یا...
انشاالله هر چه هست، به عاقبت بخیری برسد
...
چند وقتی ست که ظرف نباتمان خالی ست
چای تلخ میخورم و حسرت "خراسان" را...
پاسخ:
دعاکنید برای ما....
سلام.
به روزم ومنتظر نظرات ارزشمند شما.
به کجا نظر کنم!
به هر طرف مینگرم کسی جز تو نیست
همه بدنبال کسی غیر تو میگردنند
سوالی بذهنم میرسد
آیا کسی به تو میاندیشد؟
یا همانطور که گفتی :خلقت وحیدا
تنها آفریدی و تنها نگاه میکنی
اما بگویم که منتظرم باش
میایم
بی توشه
اما پر از شوق
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۱۵:۵۲ یا مهدی ادرکنی
سلام عزیز به روزم به "امروز نوبت من شده بود."
۰۲ تیر ۹۱ ، ۲۱:۴۸ سیدعلی اسلامی
خدایا! به هر که دوست می داری بیاموز که: عشق از زندگی کردن بهتر است، وبه هر که دوست تر می داری بچشان که: دوست داشتن از عشق برتر است.

خدایا! به من، توفیق تلاش در شکست، صبر در نومیدی، رفتن بی همراه، جهاد بی سلاح، کار بی پاداش، فداکاری در سکوت، دین بی دنیا، مذهب بی عوام، عظمت بی نام، خدمت بی نان، ایمان بی ریا، خوبی بی نمود، گستاخی بی خامی، مناعت بی غرور، عشق بی هوس، تنهایی در انبوه جمعیت، دوست داشتن بی آنکه دوست بداند، روزی کن.

خدایا! مگذار ،که: ایمانم به اسلام و عشقم به خاندان پیامبر، مرا با کسبه ی دین، با حَمَله ی تعصّب و عَمَله ی ارتجاع، هم آواز کند،

که: آزادی ام اسیر پسند عوام گردد،

که: دینم، در پس وجهه ی دینی ام، دفن شود،

که: عوام زدگی، مرا مقلد تقلید کنندگانم سازد،

که: آنچه را حق می دانم، به خاطر آن که بد می دانند، کتمان کنم!

خدایا! مسئوایت های شیعه بودن را – که علی وار بودن و علی وار زیستن و علی وار مردن است و علی وار پرستیدن و علی وار اندیشیدن و علی وار جهاد کردن و علی وار کار کردن و علی وار سخن گفتن و علی وار سکوت کردن است – تا آنجا که در توان این بنده ی ناتوان علی است، همواره فرا یادم آر.

خدایا! رحمتی کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد، قوّتم بخش تا نانم را، وحتی نامم را، در خطر ایمانم افکنم، تا از آنها باشم که پول دنیا را می گیرند و برای دین کار می کنند، نه آنها که پول دین می گیرند و برای دنیا کار می کنند
سلام
بروزم با ((مصاحبت 2))
کلام
۰۵ تیر ۹۱ ، ۲۲:۵۴ آرامش کجاست؟(عقیل مصطفوی)
شیخ علی بهجت، فرزند آیت الله بهجت :
حضرت آیت الله بهجت می‌فرمودند اگر کسی در اعمالش پله پله به خدا نزدیک شد نشانه‌اش نماز اوست.
مرحوم آیت الله بهجت همواره می‌فرمودند نماز از بزرگترین لذایذ دنیاست و خدا از این لذیذ ترچیزی را نیافریده است
ای پروردگار من که خواهش خواهندگان از درگاه تو یک لحظه وانماند و تمنای بندگان، خسته ات نکند.

خویش را به بی نیازی ستودی و کائنات را در پیشگاه الوهیت خویش مسکین و محتاج شمردی.

بی نیازی ترا سزاست و ما را نیز بدرگاه تو استغاثه و احتیاج سزاوار است.
التماس دعا
سلام بزرگوار
لاهوت 28 ما هم رسید...
یاعلی
۱۰ تیر ۹۱ ، ۲۳:۵۸ جلال توکلی
با سلام
آیت الله وحید خراسانی دام ظله العالی در دیدار جمعی از جوانان و خادمین عاشورای فاطمی مشهد مقدس برکات کار آنان را برشمردند و به همگان توصیه کردند که قرآن را بخوانند و به امام زمان هدیه کنند . سپس معظم له سفارش اکید نمودند که شب نیمه شعبان ساعت 11 شب همگی دست به دعا برداشته ، دعای فرج را زمزمه کنند.
تقصیر صاحب این همه زیباییو بهونه واسه نفس کشیدنه که اینقدر مهربونه...اینقدر که مارو نامهربون و بیوفا کرده....

منم به روزم.
کلیک رنجه بفرمایید.
یا علی
سلام دوست گرامی
به روزم و در انتظار نظرات زیباتون
یا حق
سلام بروزم با ((او می آید.... یاخیر؟؟))
کلام
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . . .
سلام
میلاد با سعادت منجی بشریت حضرت صاحب الزمان مهدی (عج)تهنیت باد
به امید ظهور مولا
به روزم
یا حق
سلام
ولادت منجی عالم بشریت ، ذخیره الهی حضرت بقیه الله العظم ، صاحب الزمان (عج) را به شما تبریک عرض مینمایم.
امیدوارم برای ظهورش قدمی برداریم
اسئلک الدعا
سلام خانم!
تازه خبر شو شنیدم تبریک میگم انشاءاله زیر سایه امام زمان (ع) زندگی پر از آرامش داشته باشید.


پی نوشت اول:شنیده بودم زندگی متاهلی سرت شلوغ میشه! اما باور نداشتم ؟؟؟
پی نوشت دوم: نوشته زیبایی بود امیدوارم روز به روزقلمت تواناتر وگویا اندیشه ها وباورهای عمیق ات باشد.



التماس دعای فرج
تو از هر در که باز آیی بدین خوبی و زیبایی
دری باشد که از رحمت بروی خلق بگشایی
به زیورها بیارایند وقتی خوب رویان را
تو سیمین تن چنان خوبی که زیورها بیارایی

میلاد نازدانه ی امام حسین (ع) مبارک.
۲۰ تیر ۹۱ ، ۰۹:۱۰ بگذار گمنام بمانم
سلام
ببخشید چند وقتی تو امتحانات بودم نتونستم بهت سر بزنم.
با یه مطلب جدید به روزم.
خوشحال می شم سری به وبم بزنید.
در پناه خدا موفق باشید.
۲۵ تیر ۹۱ ، ۰۳:۴۲ در مدار انتظار
سلام با مطلبی تحت عنوان ریاست یازدهم به روز هستم ومنتظر حضور شما
لطفا نظر وانتقاد خود را نسبت به این مطلب بیان کنیدو با این کار باعث خوشحالی ما شوید
بسم رب فاطمه
سلام
زیبا نوشتید
لذت بردیم
این روزا این روسیاه رو هم دعا بفرمایید
یا زهرای مرضیه
قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد

ایمان به جز از حب علی پایه ندارد

گفتم بروم سایه لطفش بنشینم

گفتا که علی نور بود سایه ندارد
التماس دعا
۰۵ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۵۸ میم.شیــــــــن
سلام
طاعات قبول!
خیلی وقت است که نمی نویسید؟
در هر حال موفق و پایدار باشید.
"لازم نیست.....لازم نیست" از نظرتون استفاده می کنم
سلام
ممنون خیلی قشنگ بود ........
عالی بود ...
موفق باشید

یاعلی التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.