آن طرف تر از زمین...

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۳۰ ق.ظ

تا آخر تعطیلات نیستم...!

سلام بر دوستان وبلاگی

زنهار!

هرکه شهید نشود لاجرم خواهد مرد...

خدا خواست و بعد از یه دوره انتظار یه ساله به عنوان یه عضو کوچیک از یه گروه فرهنگی فردا صبح راهی جنوب میشم...

انشاالله تا آخر تعطیلات جنوب هستم...

گفتند:شهید شد...

دیدمش...

ـ کجایی؟چه خبر؟

گفت:

زنده ایم.شکر...

زنده ایم.شکر...

ـ اگر باور ندارید،شاهد بیاورم...؟؟؟؟؟

 

اللهم ارزقنا کربلا

اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

"دعا کنید برای ما"

 

 



نوشته شده توسط . کلایی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آن طرف تر از زمین...

"ما اهل ولایت هستیم و همه چیزمان در گرو همین اهلیت است."

پیوندها

تا آخر تعطیلات نیستم...!

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۳۰ ق.ظ
سلام بر دوستان وبلاگی

زنهار!

هرکه شهید نشود لاجرم خواهد مرد...

خدا خواست و بعد از یه دوره انتظار یه ساله به عنوان یه عضو کوچیک از یه گروه فرهنگی فردا صبح راهی جنوب میشم...

انشاالله تا آخر تعطیلات جنوب هستم...

گفتند:شهید شد...

دیدمش...

ـ کجایی؟چه خبر؟

گفت:

زنده ایم.شکر...

زنده ایم.شکر...

ـ اگر باور ندارید،شاهد بیاورم...؟؟؟؟؟

 

اللهم ارزقنا کربلا

اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

"دعا کنید برای ما"

 

 

۹۰/۱۲/۲۵
. کلایی

نظرات  (۲۲)

۲۵ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۰۳ جلال توکلی
با سلام
خوشا به سعادتتان. ما را هم دعا کنید
۲۵ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۳۲ امام را دعا کنید
شهدا عیدتون مبارک




گرمای سوسنگرد اگر بالای چل بود

آب و هوای شهر تهران معتدل بود

خورشید هم همدرد با بیکاری او

در آسمان بی غبار کوچه ول بود

چیزی که دنبالش نبوده سهمش از نفت

ارزانی کمپانی توتال و شل بود

هم سنگر خوبش که روزی یار او بود

در پشت میز اکنون ضمیر منفصل بود

می خواست تا درخواستی... رویش نمی شد

می خواست حرفی، نامه ای ... اما دو دل بود

-حاجی مرا یادت می آید؟ کربلای...

همرزم از پیشینه اش گویی خجل بود

حاجی، نه! دکتر روی برگرداند و حل شد

در قهوه اش که مثل بهمنشیر گل بود

آیینه دار زخم های نسل او شد

اشکی که کنج چشم هایش مشتعل بود

.. سیم بسیجی وصل بود اما ندانست

حاجی خودش شخصاً به بالا متصل بود


۲۵ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۵۷ زندگی زیباست اما شهادت زیباتر
سلام. خوش به حالتون که راهی جنوبین
برای ما هم دعا کنید
ممنون که به من سر زدین
یا علی مدد
سفر بخیر مسافر.

اونجا که رسیدی ما هم دعا کن .یه دعایی که فقط برای برآورده شدنش خود شهدا باید برام دعا کنند.ممنون می شم سلام منو بهشون برسونی.
پاسخ:
نائب الزیاره هستم.
بهاران رستاخیز پس از مرگ است ، و قبرستان ها مزارعی هستند که در آن ها بذر مردگان افشانده اند و جسم تا نمیرد، کجا رستاخیز پذیرد؟ شهید آوینی ...

سلام ...
به روز هستم ...
کلیک رنجه بفرمایید ...
نوشته ی زیباتون رو هم مطالعه کردم ...
خوشحال میشم به روز میکنید اطلاع بدید ...
نظرتون رو اعلام بفرمایید ...
--------------------------------------------------------------
اطلاعیه:
میخوام یه وب گروهی تشکیل بدیم ...
دوستانی که مایلن خبر بدن ...
طرحایی دارم که به تنهایی قابل اجرا نیستند ...
و همچنین از طرحای شما استقبال میکنم با کمال میل ...
به کمک نیاز دارم ...
در صورتی که امکانش براتون هست یا علی ...

خوشا بحالتون ....
سلام ...
ممنون از حضورتون ...
فقط دعا کنید هر چه زود تر خبرش رو بهم بدن برا خادم شدن ...
پارسال حال و هوایی داشتیم به خدا ....
اردوگاه شهدا اهواز یادش بخیر ....
از بس شوق و اشتیاق داشتیم تو 24 ساعت 2 ساعت استراحت داشتیم ....

یاد اون خانمی که سه راه شهادت زجه میزد و اشک میریخت بخیر ....
یاد اون پسری که سه راه شهادت نشسته بود و با یه لیوان آب کنار دستش مهر درست می کرد بخیر ...
یاد اون کسی که دندونش شکست و بعدش رفت فکه یه دندون شهید پیدا کرد بخیر ...
یاد غروب شملچه بخیر ...یاد کربلا به خیر ...

اما واقعا چرا اون حالات رو از دست دادم و برگشتم به روزای بدبختی خودم ...
کاش اون معنویت میموند برام ...خودم خراب کردم .... خودم اشتباه کردم...

در مورد وب گروهی" چند نفری اعلام آمادگی کردن ...همچنین شما ... فقط اگه طرحی دارید اعلام بفرمایید برای بهتر شدن وب گروهی ..."
طرحاتون رو لطف کنید تا یه جمع بندی بکنیم و ان شائ الله شروع کنیم ...
پاسخ:
ای کاش محور اصلی وب رو می گفتید تا طبق اون ایده بدیم...
۲۵ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۱۳ سیدعلی اسلامی
ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت

دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت

مانند مرده ای متحرک شدم بیا

بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت

می خواستم که وقف تو باشم تمام عمر

دنیا خلاف آنچه که می خواستم گذشت

دنیا که هیچ,جرعه ی آبی که خورده ام

از راه حلق تشنه ی من مثل سم گذشت

بعد از تو هیچ رنگ تغزل ندیده ایم

از خیر شعر گفتن,حتی قلم گذشت

تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم

یک گوشه بغض کرده,که این جمعه هم گذشت...

مولا شمار درد دلم بی نهایت است

تعداد درد من به خدا از رقم گذشت

حالا برای لحظه ای آرام می شوم

ساعات خوب زندگی ام در حرم گذشت


شعر از: سیدحمیدرضابرقعی

باتشکر از حضور گرمتان و خداقوت بخاطر مطالب و وبلاگ زیبایتان موفق باشید


سلام.
ترکی خورده دلم باز به قدر مویی در خودم ریخته ام مثل گل شب بویی
دل ما رو هم با خودت ببر هرچند حضور فیزیکی هم مهمه.
راستی ذره کجا؟حضرت خورشید کجا؟ ظلمت همچو من و شعشعه ی چون اویی؟
اللهم ارزقنا کربلا...
بابا بلاخره رفتنی شدی پس خواهر.خ.ش به حالت یه حالم به چپیه ی ما بده که بعدا وقتی دوباره تو دستام گرفتمش یه سفر دو دیقه ای مهمون شهدا باشم.
یا علی.....
پاسخ:
به روی چشم آبجی.
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود و صلوات خدا بر شما خوب خدا

██✿◄.►❁❂★(") ஜ۩۞۩ஜ ♥❤یاعلی❤♥ஜ۩۞۩ஜ (")★❂❁◄.►✿██

▦▩❤ امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند:

▦▩❤ عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا

▦▩❤ اندیشیدن است.

▦▩❤ (تحف العقول، ص448)


▦▩❤ امام رضا علیه السلام فرمودند:

▦▩❤ آن کسى که نفسش را محاسبه کند، سود برده است و آن کسى که از

▦▩❤ محاسبه نفس غافل بماند، زیان دیده است.

▦▩❤ (بحار الأنوار، ج 78، ص 352، باب 26، ح 9)

██✿◄.►❁❂★(") ஜ۩۞۩ஜ ♥❤یاعلی❤♥ஜ۩۞۩ஜ (")★❂❁◄.►✿██

اللهم عجل لولیک الفرج
و جعلنا من اعوانه و انصاره
و المسارعین الیه فی قضا حوائجه
و المستشهدین بین یدیه
و من الله توفیق
و اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
یاعلی
یاعلی
چقدر این چند روز دلم بیاد حاجی بود.
هر جا میرم همه از حاج ابراهیم می نویسند....
دلم عجیب هوای جنوبو کرده...
یه جایی تو یکی از وبلاگها این مطلبو نوشته بودی وقتی اومدم تو وبلاگت یک آن شوکه شدم فکرکردم وبلاگ خودمه بیا وبم میفهمی چیو میگم...منم دلم بدجور هوای جنوبو کرده اما امسال قسمت نبود برم.آبجی التماس دعا
سلام
"تا می توانی آیینه بساز و طمعکارانه به گدایی نیکویی بنشین.

مگذار کسی در خود شکنی از بتخانه تو پیشی گیرد.

امسال درختان ثواب شکوفه داده اند و آبهای مشیت خروشانند و فلات رستگاری لبخند میزند و سرزمین قنوت حاصلخیز است . شاید امسال در دهستان نهایی تاریخ،پایان زخم گل ناپیدارا جشن بگیریم."
سلام واقعا خوش به حالت
این سفر سعادت می خواد که نصیب هر کسی نمی شه اما تو لایقشی
ما رو هم دعاکن
سلام
حالت را دوست دارم
برای حول حالنایمان دعا کنید!!!
یا حق
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۴۸ میم.شیــــــــن
سلام. سال نوتون مبارک. سال پر از موفقیت داشته باشید.
با مطلب "تلخی های نادیده عید" بروزم.
خوشحال میشم از نظراتتون استفاده کنم.
بارالها ! طعم بندگی خود را که بفرموده قرآن برترین گوهر هستی انسان است
، در سال جدید در کام بندگانت بویژه دوستان مابنشان!

دوستاااااااان سال تحویل یاد مریضا هم باشینااااا
سلام
خوش به سعادتتون
دیر رسیدیم که بگیم التماس دعا...
یا مقلب القلوب حول حالنا الی احسن الحال
سال "تولید ملى و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانى"به همگی مبارک باشه

اللهم ارزقنا توفیق شهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک بحق المهدی (عج)
۰۲ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۴۰ در مدار انتظار
سلام با مطلب تحت عنوان اکران دردسر ساز فیلم های نوروزی به روزم منتظر حضورتان هستم
خدا بخواهد ماهم فردا راهی هستیم
سلام بزرگوار
انشاالله در پناه خداوند متعال و اهلبیت سال خوبی را شروع کرده باشید.
از لحظه ای که وارد شهر "رضا (ع)" شدم
فهمیده ام نگاه رئوفش مرا گرفت
یادم نمی رود که ز الطاف مرقدش
هر بار قلب مرده من هم شفا گرفت
موفق باشید و پیروز.
التماس دعا
۱۱ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۱۵ او خواهد آمد...
هوای ابر دلم زار زار می‌گرید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.